Fe, cultura i societat des de 1974

Famílies davant les drogues

19 de novembre de 2025
Gonzalo Nuñez explica el consum de substàncies, en desmenteix mites i dóna pautes per acompanyar joves i adults | © Pixabay
Gonzalo Nuñez explica el consum de substàncies, en desmenteix mites i dóna pautes per acompanyar joves i adults | © Pixabay

Conferència a càrrec de Gonzalo Nuñez al Centre Catòlic de Blanes

El psicòleg Gonzalo Nuñez ofereix en aquesta dissertació claus per entendre el consum, la classificació de les substàncies i els seus efectes. També desmunta els mites freqüents sobre aquest problema i dona pautes d’acompanyament als adolescents i adults en un context en què l’alcohol, el tabac i el cànnabis són freqüents i cada vegada en edats més primerenques.

Núñez és psicòleg per la Universitat Internacional de València i especialitzat en addicions. Té una àmplia experiència, primer com a pacient i després com a terapeuta, en Grups d’Ajuda Mutua (GAM). Els seus àmbits de treball són la rehabilitació, la reinserció i la prevenció de recaigudes, així com l’acompanyament a les famílies afectades.

Conferència celebrada al Centre Catòlic de Blanes el dijous, 16 d’octubre de 2025.

‘Foc nou’, fe, cultura i societat des de 1974

Subscriu-te al nostre canal de YouTube: @revistafocnou

Foc Nou

Comparteix

Contingut relacionat

Església i societat

Pòdcast

Capítol 15: Andreu Trilla: records d’una amistat

El 9  de setembre de 2026 va morir Andreu Trilla, col·laborador de Foc Nou. Capellà escolapi, mestre i teòleg, va.

Capítol 14: Martirià Brugada: les ‘vacances’ d’un rector a la Costa Brava

Després de la visita del Papa Lleó XIV, entrem en un mes de juliol marcat per les temperatures extremes i.

Capítol 13: Preparant la visita del papa Lleó XIV a Catalunya, amb Francesc Romeu

El papa Lleó XIV visitarà Catalunya els dies 9 i 10 de juny de 2026 en el marc d’un viatge.

Darrer número

Foc Nou 525 - Octubre / Desembre de 2026

Foc Nou 525

Octubre / Desembre de 2026

Hemeroteca