Fe, cultura i societat des de 1974

‘Foc Nou’ compleix 50 anys

14 d'octubre de 2024
Foc Nou celebra el seu 50è aniversari
Foc Nou celebra el seu 50è aniversari

Aquest mes de novembre es compliran 50 anys de l’edició del primer número de Foc Nou. Per commemorar aquesta fita, hem organitzat una trobada amb col·laboradors, lectors i amics que han estat implicats d’una manera o altra amb la revista en les diferents etapes de la seva història.

Ens agradaria comptar amb la vostra presència.

L’acte tindrà lloc el pròxim 5 de novembre a les 18:00h a la Casa d’Espiritualitat Sant Felip Neri (Carrer de la Nena Casas, 47, Barcelona).

La primera part consistirà en un col·loqui per reflexionar sobre el passat, el present i el futur de la nostra revista. Hi comptarem amb la participació dels periodistes Lucía Montobbio, Francesc Romeu i Jordi Pacheco. En acabar gaudirem plegats d’un aperitiu.

Per poder fer una òptima previsió, us agrairem que ens confirmeu la vostra assistència abans del 22 d’octubre a través d’aquest senzill formulari. Places limitades.

Us hi esperem.

Foc Nou

Comparteix

Contingut relacionat

Església i societat

Pòdcast

Capítol 15: Andreu Trilla: records d’una amistat

El 9  de setembre de 2026 va morir Andreu Trilla, col·laborador de Foc Nou. Capellà escolapi, mestre i teòleg, va.

Capítol 14: Martirià Brugada: les ‘vacances’ d’un rector a la Costa Brava

Després de la visita del Papa Lleó XIV, entrem en un mes de juliol marcat per les temperatures extremes i.

Capítol 13: Preparant la visita del papa Lleó XIV a Catalunya, amb Francesc Romeu

El papa Lleó XIV visitarà Catalunya els dies 9 i 10 de juny de 2026 en el marc d’un viatge.

Darrer número

Foc Nou 525 - Octubre / Desembre de 2026

Foc Nou 525

Octubre / Desembre de 2026

Hemeroteca